Siestafestivalen 2011

För min egen del blev det bara en endagsbiljett då jag ansåg att de räckte eftersom alla band jag ville se spelade samma dag (torsdagen).
Andreas, Martin & Steffi stog för sällskapet (Y)

Asking Alexandria slog nog allt imo, så sjukt jävla bra så att det inte var sant! Har t.o.m ont i nacke och ben efter allt headbang och hoppande. U made my day there guys ! :)

Her Bright Skies var inte heller så dumma, alltid lika kul när melodierna är trallvänliga. Även där en del movement för min egen del.

August Burns Red var det heller inget fel på, dock var jag sjukt opepp eftersom jag redan var så trött (sov inte alls mycket dagen innan heller).  Har aldrig riktigt fastnat för dem heller men deras sound och deras show är annars inget att klaga på.

Adept är inte helt värdelösa live som ryktet säger att dem är. De får helt klart godkändt men de var nog den lamaste spelningen  den där kvällen.
Och för att inte nämna alla jävlar ifrån moschen som attackerade hela front row med slag och sparkar utan att de ens blivit puttade ditåt. Fick mig ett rejält slag i huvudet och ganska många på kroppen, snacka om att min killer instinkt satt igång, mord i blicken var det ja.

Förövrigt jävligt nice dag!

Här får ni en bild på Jaybee ifrån deras spelning :

Bilden är tagen av mig med en liten fjuttig kamera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0