Gårdagen

Gårdagen var händelserik.
Hann både med att träffa Danni en stund och sedan därefter var det dags för ännu en spelning.

Mer ös än vanligt! och ljudet var bättre än vad det brukar vara (in my opinion).
Fick roligt nog också möjligheten till att låna en systemkamera av skolan så att jag kunde fota lite under spelningens gång.

Hemma var jag igen kring 23 på kvällen. Trött som ett as var jag, hade endast sovit 4 timmar natten innan.
Så var bara att sminka av sig & borsta tänderna och stupa rakt i säng.


Atm sitter jag och sorterar bland bilderna ifrån igår.
Orkar inte redigera alla, så lägger upp ett urval (oredigerade) bilder på facebook under eftermiddagen/kvällens gång.
Finns ett fåtal som måste redigeras ändå, men det får bli ett senare projekt.

Lägger även upp ett par bilder här lite senare, så håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0