Had a nice friday.

Började med en helt chill skoldag.
Förmiddagen var iofs ganska seg, men eftermiddagen däremot, nog den roligaste webbdesignslektionen hittentills.

Jag & Jessica gick nämligen ner till IT-nissarna (ett par IT 3:or) och gjorde dem sällskap i deras lilla arbetsrum.
Har vid flera tillfällen nästan kissat på mig av skratt, hur kommer det sig att killar oftast är roligare än tjejer?
Random guys, oh yes!
Var inte mer än rätt att mytaren fick Puttes ollade datormus glidandes runt i huvudet, det förtjänade han utan tvekan!

Och Blomman var snäll och skänkte sin ena B&J halvliters glass till mig & Jessica *onomnom*, snäll kille det där.

Efter skolan så lämnade jag det skånska fastlandet för att dra mig uppåt smålands gränsen, till Markaryd för att vara exakt. Så fick chansen att umgås med Jessica lite utanför skolan också :)

K-stad - Hässleholm - Markaryd- Hässleholm-K-stad  =Typ sådär 14 mil elr ngt D:

Well, har även hunnit laga lite mat, qourn & pasta *mums*.
Och farsan har försett mig med både godis och läsk. Känner på mig att den här fredagskvällen blir slapp som satan!



Måste dock påbörja svenska uppgiften *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0