Helgens påhitt

Hemma igen!

Sjukt sleten for no reason egentligen. Skulle kunna tro att jag själv varit med och spelat så trött som jag är.
Simrishamn var nice though!
Dock är jag inte den typen som rör mig speciellt mycket under spelningar^^

När vi väl kom hem så var det bara att stupa rakt i säng, inget snack om saken.

Söndagen har varit seeeg, blir vad man gör det till som man säger. Sängen har aldrig varit så uppskattad.


Och har en ganska fullspäckad vecka framför mig när det gäller skolarbete och annat...give me a break! D:

Kommentarer
Postat av: stephanie

synd att att man missade både ystad och simrishamn!

ska dock på arena 305 på onsdag, ska du dit? :)

2011-03-21 @ 10:55:28
URL: http://stephaniemendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0