Hoppeli hopp

Migränen har ngrlunda släppt. Passade på att vistas ute i den friska luften genom att dra ner till stallet senare på eftermiddagen.

2 extremt keliga hästar var det man fick när man kom idag.

Som omväxling tog jag fram grejer och byggde ett hinder som jag sedan hoppade de båda hästarna på. Båda skötte sig väl och gjorde det dem skulle.

Dock märks det att Freja är mer av en dressyrhäst, hon hoppar inte med samma teknik som Athos (som vet hur man hoppar ordentligt) och det där med taxeringen...det har hon nog också lite svårt med ibland, och det blir mer skutt än hopp.


Nä, tycker att jag gjort mig själv förtjänt av en riktigt slapp kväll...så här händer inte så mycket atm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0