Malmö+ Musik Direkt

En sen uppdate...

Drog som sagt till Malmö för ett studiebesök på Sydsvenskan med klassen.
Blev informationsfilm och sedan en tävling, och för en gångs skull vann mitt lag *yay*.
Medan resten av klassen drog sig hemåt så valde jag o Jessikatten att gå runt på Entré lite istället. Tiden gick sjukt fort o vi hann knappt få ngt gjort.
Stressade som galningar för o hinna med det ena tåget hem då jag hade en tid i hlm attpassa.
Jessikatten fick olyckligt nog halva sin Chailatte över sig p.g.a stressen, men själv spillde man inte en droppe.
Some ppl 've got skillz u know!
Tjockat mig som satan. Var det inte BK så var det Wayne's coffeee lr så var det muffins, läsk, chips,korv etc.. hoppas fan det syns sen också..
Well well..
På kvällen blev det iaf MusikDirekt på markan i hässlehåla. Hade Andreas med mig som sällskap ofc.
Och de som gick vidare var Access a.ka. Zebrabrallan & Enjoy The View.
Juryn valde rätt bidrag. De 2 banden som bjöd på mest show, även om det enainte tillhörde den genren jag brukar dras till.
Had a nice friday med andra ord!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0