Min Tisdag Har Sett Ut Så Här :

Tog tåget ner till Malmö för att fixa håret.
Stadsbussen krånglade o körde förbi 2 hållplatser även om folk tryck på "stanna", så fick leta mig tillbaka till dockan till fots. Och jag lyckades (Y)

Blekte ner de partier jag skulle ha röda, och hade gärna haft mer rött i vid närmare eftertanke men det går väl att fixa en annan gång.
Partierna syns tyvärr inte så mycket på bild eftersom det ligger och lurar undertill i håret, men ska ladda upp en bild sen ändå tänkte jag.
Men färgen blev jag nöjd med, blev riktigt illrött, me like :)

Käkade därefter på bk eftersom jag var SVINHUNGRIG.

Tog därefter tåget hemåt, men hoppade av i Lund och bytte till ett pågatåg mot Eslöv .  Utforskade Eslöw "city" lite *host* och blev sedan hämtad av Andreas , så har även hunnit umgås med honom en del idag *yay* : >


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0