Dumma spelschema

Snackar givetvis om siestafestivalens spelschema för årets upplaga.

Är ganska irriterad över att t.ex. både Her Bright Skies & Asking Alexandria fått tidiga eftermiddagstider (AA hade iaf tydligen ett reason enligt en källa), but anyway.  SUCKS BALLS!

Där finns två anledningar till mina klagomål:

1. Kvällen innan/samma morgon är säkert studentfesten fortfarande igång och någon sömn lär man säkert inte heller få. Och jag känner mina bakfyllor ganska väl (även om jag inte super mig redlös) så blir jag alldeles försegad och får en jäkla huvudvärk.
(Egoistisk anledning)

2. Att låta de bra banden spela mitt på ljusa dagen? På de sämsta tiderna? En del av upplevelsen förstörs.  Tung musik  spelas som bäst i mörker.
(principsak)

Vill göra upplevelsen maximal, så bra som det bara går, men det sket sig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0