Fullspäckad dag

Sov kanske 3 timmar inatt, var härligt pigg när det var dags att gå upp *host*. Idrott stog på schemat (sista lektionen ever) så jag passade på att attenda fast med baktankar såklart (Vill ju ha mitt VG).

Dock hade läraren glömt boka hallen så jag slapp göra uppgiften, men verkar som att jag får betyget ändå. Istället spelade vi brännboll och hade femkamp utomhus (i vanliga kläder) och det var inte lite varmt. Snacka om att löka sönder D:

Därefter tåget mot k-stad och raka vägen in för o köpa min Siesta biljett.

Har också varit och tagit 2 sprutor (bra när man är nålrädd ), sprutor mot TBC och Hepatit B. Obligatoriskt om jag ens ska få lov att jobba på det stället jag har fått sommarjobb (=sjukhuset).

Blev sedan ytterliggare en runda på stan, fast den här gången tsm med morsan och 2 av mina systrar. Vilket resulterade i student/avslutnings kläder , Andreas studentpresenter samt ett mål på donken. Inte helt fel faktiskt :)

Och det som återstår nu är .....att ta det lungt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0