Svedala Sommarrock

Fick ett telefonsamtal nyss. Det var en kvinna i luren som jobbade för Svedala Sommarrock.
Det visade sig att jag blivit utsedd till en av de 10(tror jag det var) ambassadörerna för festivalen. Jag trodde den chansen skulle vara jäkligt minimal, men jag har väl haft tur.

Att vara ambassadörer går ut på att informera nyfikna, sätta upp ett par planscher i sin stad etc. och för detta skulle man bland annat få en gratis biljett för hela eventet.

Men när jag mitt senila och efterblivna huvud frågar om datumen (hade glömt dem) så krockar det med annat.
Jag börjar sommarjobba den veckan :( Och jag får inte lov att ta ledigt därifrån heller.

Hur ofta får man chansen egentligen?

Banden är kanske inget jag hade skrikit "wow" över, men de flesta hade definitivt gått o lyssna på.


Varför händer detta mig? : <

Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh när det väl händer nått kul så ska allt kul hända samtidigt. Livets jävlighet skulle jag tro =)

2011-05-18 @ 12:01:12
URL: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0