SWS

Blev så glad när jag såg att Sleeping With Sirens nya album släppts på spotify. Jag var bara tvungen att lyssna, desvärre var det en besvikelse i mina öron.De har ändrat sitt sound, förvisso inte helt åt helvete, den är skön på sitt sätt men det var verkligen inte det jag hade förväntat mig.

Nä, de har tagit in en ny snubbe till att sköta majoriteten av screamsen så att Kellin kan fokusera på de rena tonerna dumt nog. Tycker att Kellins röst var hela grejen.

Det är förvisso en smaksak. Jag har sagt min mening.

Har ni lyssnat på det nya albumet? och vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: linn - foto & photoshop

sv: Vilken tur att jag precis beställde den vita då, heheh:D

2011-05-16 @ 19:47:17
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0