Test : Nylanserade Hårprodukter

Har blivit utvald till att prova en ny heat protection serie kallad för "Hype" som Mood framställt.
Fanns hårspray,värmespray, wax osv att välja på. Och själv valde jag att testa waxet och värmesprayet.

Alltid kul att få hem gratis produkter för att testa dem. Vem vet, kanske hittar en ny favvo?


(Produktfotografering ftw, och ja...jag lämnade skuggorna där medvetet)

Fick chansen att prova de här produkterna genom Smartson.se, de brukar annonsera ut att de vill ha s.k "testpiloter". Go for it!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej. Vad intressant läsning. Själv handlar jag alla mina hårvårdsprodukter från www.Stylesofsweden.se. Vet inte om du sett den men jag gillar den super mycket. Kram

2011-11-11 @ 04:46:08
URL: http://www.stylesofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0