Åh! när ska jag bli frisk egentligen?

Går som känt är på penecillin och en jävla hostmedecin med morfin vilket gör mig trött och får mig att må allmänt konstigt. Har nog fått alla "vanliga" biverkningar man kan få redan men det började kännas något bättre för ett par dagar sedan. Men vad tror ni då händer igårkväll?
Jo, det sätter igång igen, värre än förut. Har förtillfället både feber och ont i lungor och rygg så fort jag andas och då menar jag verkligen "AJ AJ!".

När ska detta sluta? *suck*
Vill kunna prestera som vanligt OCH jag vill kunna åka ut och rida, inte varit i stallet på snart 2 veckor.

Men atm får det bli en skål soppa och sedan ett varmt bad. Och sen får vi se vart det leder...antagligen ner bland kuddarna *ZZZzzzzzZZZzz*



(Bild ifrån google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0