Vadå för evigt?

Efter att ha sett flertalet kommentarer som "Du och jag föralltid hunny! <3" etc  på facebook den senaste tiden så har jag börjat fundera kring det där.

Statistikmässigt så håller de flesta förhållanden i den här åldern inte så pass länge. Och det värsta är att se sådana här kommentarer ifrån personer som byter killar relativt ofta.
Brukar se den här formen av kommentar av en och samma människa minst 2 ggr i veckan.

Ni kanske tänker "Varför reagerar du? ignorera det istället", men det är t.om. så att jag stör mig på det.

Det finns inget för evigt i min värld, och ibland kan jag svara med den kommentaren och personerna som hör det reagerar och tycker att jag är allmänt negativ.

Realistisk negativitet skulle jag vilja kalla det!

För evigt är något du lovar din andra part när du gifter dig, inte en dag innan dess.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Väldigt bra sagt! Håller verkligen med :o

2011-10-21 @ 20:39:49
URL: http://loviisanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0