Varit hos doktorn

Har mått lite kasst i snart 3 veckor, men det har gått upp och ner i vågor. Den senaste veckan har det trappats upp, det är främst kvällar och nätter som varit värst, men så sent som igår fick jag nog  efter att inte ha kunnat andas.

Feber, onda bihålor, tryck över lungor och diafragma, hostningar som slutat med att man spyr och en försvagad kropp.

Så gick till doktorn i förmiddags, och tydligen lät lungorna som normalt. Fick även genomgå en näsodling och ett blodprov. Resultatet får jag på fredag.

Men fick den starkaste hostmedecinen utskriven (som du t.o.m kan somna av) och ett kortisonspray för bihålorna sålänge.



Senast jag var hos doktorn var jag 5 år gammal kom vi fram till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0