Gårdagens Konsert - Enter Shikari m.fl

Gårdagens konsert var jäkligt nice må jag säga!

Kaliforniska Letlive var som små vilda pojkar på scen, sångaren var nog den mest utflippade jag sett, men hans vocals var det minsann inget fel på. Underskattade är vad de är!

Your Demise var jag inte allt för inkörd på ,men även dem körde på bra.

Enter Shikari.....jävlar vilken stämning och jävlar vilken show! Gitarristens moves , sångarens vocals etc, fucking mindblowing. De hoppade ner och spelade bland publiken och jag har nog aldrig varit om ngt så här energiskt förut.
Och plektrum ifrån dem lyckades jag också fånga *woho*

Ser gärna hela bunten igen!

Och för att ge er en inblick ifrån igår :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0