onsdag

Drog ut till stallet efter skolan. Blev en lång skogsrunda med en väldigt pigg häst som bara ville fram och som helst skulle springa på hela tiden. Mindre kul var dock att när jag skulle hämta in henne så var hon så ivrig att hon av misstag trampade mig skithårt på foten och hon verkade heller inte förstå att hon skulle flytta på hoven. Det är inte alltid skor med stålhätta är till nytta, speciellt inte när hästen trampar förbi stålhättan (som endast täcker tårna i princip) så sitter med ett fete blåmärke på foten hoho!

Tog ett bad när jag kom hem och nu får jag nog sätta igång med mitt PM till muntliga nationella i svenska B, alltid i sista minuten såklart 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0