Högskolemässa

  (Ingen bild då jag lyckades ha i sönder min digitalkamera *hmpf*)
 
Allmänt bra skoldag då vi åkte ner till Malmö för att gå på Saco-mässan, blev överösta med kataloger och information  och ibland följde där även med något trevligt i kassen så som tuggummin, läkerol eller ansiktskrämer.
 
Efter att vi (jag, Johanna, Jessica) ansåg oss att vara klara där så tog vi bussen till Gustaf Adolfs torg för att checka in julstämningen, tappade tyvärr kameran när vi skulle ta bildermed tomten ;(
 
Julklappsshopping och en varm chokladmjölk med grädde och marschmallows på Espresso House fick avsluta skoldagen och hemma var jag strax efter klockan tre *thumbs up*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0