Fredag - Berg-och dalbana


(Mögbild)

Morgonen i skolan startade inte på bästa sätt och det fick mig bara på allmänt dåligt humör. Frustrantionen kröp inom mig, ibland vill man kunna göra som andra, utagera det på det sätt som det låter i huvudet.

Trodde dessutom att naturfotofestivalen skulle vara en höjdare, men det största namnet sparades såklart till morgondagen *besviken*. Och utöver det så var föreläsningarna för avancerade och dessutom en av dem på något försvenskad danska vilket resulterade i att man tappade bort sig så fort man tappade fokus.

Dagen må ha avslutats bättre i alla fall och det är väl tur det. Tömkörning med Freja som förövrigt tyckte att det var roligare än ridning då hon trampade på och sög ordentligt på bettet redan ifrån första steget. I slutet lossade jag all utrustning så att hon kunde gå helt fritt, fick henne att trava efter mig för att sedan göra halt och trava över upphöjda bommar, och detta utan att ta i henne en enda gång. Hästar kan också tämjas...till en viss del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0