I eftermiddag skulle jag varit fri som en fågel och redo att upptäcka världen



Idag skulle jag tagit studenten men resten av 3:orna ute på Önnestadsgymnasiet, men jag bytte ju linje när jag gick där i 2:an och därför blir det inte förrens nästa år.

Att tre år gått så snabbt, och att vi alla skulle stå där redo för att göra vad vi vill med våra liv och vara fria från skolan och allt som hör till är det som jag hade varit mest rädd för. Nog för att man alltid har drömmar, men det är inte lika lätt att uppfylla dem.

Vi är ett par stycken som lämnat klassen under resans gång, och jag var sist till att lämna. Och ärligt talat kommer jag knappt ihåg vilka det är som har gjort det. Men jag har minnen, minnen sedan årskurs ett, minnen om alla fina stunder som vi haft trots minst lika många om inte fler motgångar.

Jag står inte i ledet med resten av klassen inför utspringet idag. Men grattis till studenten NP3H!


Kommentarer
Postat av: Mi

Vad tidigt dom tar studenten! ;o Det är inte förrän 15 juni för vår del.

2012-05-16 @ 12:39:33
URL: http://heyitsmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0