Onyttig onsdag

Frukost : Kräm
Lunch : Kebabtallrik
Fika : 3 praliner och en kopp rött te
Fika : en tårtbit
Kvällsmat: Färdiglagad thaimat
 
Definitivt onyttigaste dagen, fast har börjat bli onyttigare i allmänhet och svag för socker har jag alltid varit. Gått upp 3 kg senaste året, mycket med tanke på att jag aldrig har lyckats behålla det jag gått upp förut utan bara legat still på en och samma vikt.
 
Jag får för en gångs skull i mig alla kalorier jag behöver och kanske mer därtill ibland, målet var ju faktiskt att gå upp i vikt trots allt. Jag skulle dock kanske gjort det på ett lite nyttigare sätt dock. Och motionerar, det gör jag nog tillräckligt.
 
Bör nog dock dra ner lite på sockret innan jag får diabetes dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0