Snabb uppdatering

Vet att jag är sämst på att uppdatera, men anser att mitt liv inte är så pass intressant att det är lönt att uppdatera varje dag.
 
Idag har jag och Melanie åkte på "Skåneturné". Körde igenom halva Skåne och dess hålor för att slutligen komma fram till Veberöd där Agnes och hennes stilige häst skulle få stå modeller så att jag kunde bygga på med bilder till mitt projektarbete. Medeltidskläder och en fotogenisk häst, det är inte varje dag det! Och efter det blev det en tur till Nova i Lund för lite käk för att sedan därefter bege oss hemåt (blev en liten runda inom stablestore med).
 
Är så trött att jag funderar på att lägga mig och vila en timme eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0