Falsterbo Horse Show

Fick biljetter till Falsterbo i studentpresent till min förtjusning. Biljetterna var till gårdagens tävlingsdag så åkte hemifrån tidigt för att hinna ner i lagom tid , framme var jag strax innan lunch.

Hann inte se speciellt mycket dressyr då det mesta jag ville se krockade. Höjdpunkten var utan tvekan grand prixen i hoppning där vår egen Jens Fredricson tog hem förstaplatsen!
(Fick även syn på lite ögongodis... d.v.s Thomas Sandgaards häst Amarone) :)

Shopping blev det också. Med mig hem till Freja fick jag ett lila träns samt grimma i läder ifrån charisma och ett riktigt barbie rosa schabrak.
Till mig själv blev det ett par dipdye shorts ifrån madlady samt en ring.

Tog en hel del bilder på grand prixen, men då jag inte har tillgång till dator den närmsta månaden så får de komma upp i efterhand (tråååkigt, jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0