Bosse Bus

 
Dagens eftermiddagslektion bestod utav projektarbete, även om lektionen var inställd så bestämde jag mig för att åka ut till Vinslöv och få några utav de där bilderna jag saknade. Bacardi och Bosse bus stod rena och fina samt knoppade när jag kom så det var bara att börja. Trots att jag tydligen tappat bort ett utav mina minneskort (behöver fleeeer) och det faktum att hästarna inte var så jätte glada för att stå stilla i den kalla blåsten så kändes det ändå som det gick någorlunda bra :)
 
Efteråt passade jag och Michelle på att ta igen lite tid så vi tog tåget tillbaka till stan för att sedan sätta oss på trendi för en matbit. Det är först då man inser hur lite man egentligen träffas i normala fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0