Avtackning med Madrix

Gårdagen var min sista praktikdag på Madrix, lite tråkigt med tanke på att de man jobbar med blir som vänner efter ett tag. Men att hälsa på och ta en fika finns där ju möjlighet till fortfarande.
 
Blev först en heldag på cafeét och därefter blev det vårfest på Harrys med Madrix och resten utav företagen som ingår i "Hessle city". Bjöds på buffé, dricka och underhållning och trots att det var utformat för den något äldre medelålders generationen så lyckades vi få till en härlig stämning.
 
Var dags att dra sig hemåt vid 22-tiden och med mig fick jag en väldigt fin presentförpackning innehållande praliner, lakritsfudge, en blomma och mina favorit teér utav Madrixgänget. De där godsakerna är då inte dumma! Så himla snällt utav dem :)
 
Tackar Madrix för en riktigt trevlig APU-period!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0