De senaste dagarna

Lördag:
 
Var nere västra kärrstorp och fixade i huset som tillhör en av Andreas bortgågna släktingar, där är en hel del att göra. Efteråt blev det i alla fall en riktigt god planka på en restaurang i Hörby :)
 
Söndag:
Hjälpte Andreas att städa i lägenheten lite, därefter "chillmode".
 
Måndag:

Efter en låååång skoldag hade jag ingen ork till något, jag var tröttare än tröttast. Skrev i alla fall under mina anställningspapper så nu är sommarjobbet mitt, 8 veckor a lá 75% på sjukhuset i Kristianstad.
 
Tisdag:

Kort skoldag skönt nog, passade på att springa inom netto eftersom jag ändå skulle få vänta på tåget ett bra tag...dock något jag ångrar nu i efterhand då jag träffade på en människa som jag trott att jag aldrig mer skulle behöva se igen, tji fick jag.
 
Åkte hem och åt lite, gick ut en längre runda med hunden tillsammans med min syster och till sist bar det av till stallet. Freja var pigg som bara den, bromssträckan i galoppen var lååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0