Det var en bra kväll trots krigsskador!

(Jag ser riktigt derp-ig ut då jag fick stå halvt sittande i luften för att komma ner i Mattys höjd vilket resulterade i en sne Jennifer med dinosauriehals)
 
Åkte ner till Malmö för att sedan ta mig till Streetlab där jag trodde att Parkway Drive skulle sitta signera (vart jag nu fått det ifrån) även hört ryckten om att Memphis May Fire skulle vara där, men i själva verket var det bara Memphis som skulle vara med.
 
Efter ett möte med ett utav  favoritbanden kan man inte vara annat än glad, speciellt inte när man får träffa en en sådan snäll och trevlig människa som Matty som dessutom är en jävel på att sjunga. Memphis May Fire verkar vara ett väldigt "down to earth" band även i verkligheten, så jäkla goa snubbar. 
(Under signeringen fick alla som kom även en goodiebag ifrån vans)
 
I väntan på att KB skulle börja med insläppet så gick jag och några bekanta och köpte pizza och när vi väl ätit upp var det bara att ställa sig i kö med alla andra.
 
Konserten var riktigt bra, blev positivt överraskad utav Like Moths To Flames som faktiskt lät lika bra live om inte bättre. Memphis May Fire var en folkfest där vi sjöng ikapp och körde loss (speciellt vi tjejer). We Came As Romans var väl inget vidare då Kyle fortfarande inte kan sjunga, det fick man bekräftat för andra gången och Parkway Drive är så jäkla duktiga på att få igång folk...men ibland blir det för mycket.
 
Utmanade ödet genom att göra nästan allt i min väg för att behålla platsen vid scenkanten, men det visade sig vara ganska dumt då jag klämdes fast och blev slagen så hårt att jag försökte ta mig ur folkmassan för att få luft.  Ut kom jag, men hade i princip tappat andan så pass att jag var sekunder ifrån att svimma, tackar Selma för hennes insats för annars hade jag nog hamnat på golvet.
 
Ett skrapat ansikte, en ond nacke, ett blodigt och svullet öra, en skrapad och svullen armbåge, skrapade och svullna höfter och en mage som gör ont resulterade kvällen i. Det blev helt enkelt lite för bra!

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

äsch, ja det är ju sånt man får ta ibland på konserter!

~Bat kisses ^V^

Svar: Precis! Ska man stå längst bak bara för att slippa skador kan man lika bra skita i att gå på konsert :P
Jenn

2013-11-17 @ 19:55:10
URL: http://litziumworld.blogg.se
Postat av: LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

sv: eller hur! instämmer helt och fullt!

~Bat kisses ^V^

2013-11-17 @ 21:24:12
URL: http://litziumworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0