Torsdag

(Fattar inte hur hon kunde stå och sova i den blåsten...)
 
Bestämde mig för att rida ut i skogen trots ordentliga vindar, de har man ju inte dött utav innan. Det enda tråkiga var att Freja var mer tittig än vanligt, hon skulle då inte gå förbi det där trädet med avspärrningsband ( de drar bredbandskablar i marken) runt trots att det inte flög omkring, men med en morot som jag hade i fickan lyckades jag till fots få henne förbi det till slut *ÄNTLIGEN* :)
 
Gårdagens markarbetespass gick dock hundra gånger bättre, fokuserade på upphöjda bommar/ kryss i 20 cm klassen som vi skulle galoppjobba över i olika mönster och hon gjorde det lika smidigt i båda varven. Hennes egen balans har börjat bli bättre och det glädjer mig då jag slipper sitta och balansera upp varenda kroppsdel på henne rent maniskt. Nu kan man fokusera mer på annat så som avstånden då damen gärna hoppar av för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0