Veckans träning med Freja

 
(Egobild på en ridklädd moi)
 
Tisdag: Red lite markarbete över bommar och hon var både på hugget och väldigt smidig.
 
Onsdag: Hade en ledig dag så passade på att bege mig ut till stallet i dagsljus så att vi kunde ta en skogsrunda. Nästan lite för pigg häst (trippade fram och tog varje chans till en galopp) så jag hade en del att kämpa med...
 
Torsdag: Longerade och inga konstigheter där inte!
 
(Imorgon ska jag få följa med Michelle ut till "hennes" stall och förhoppningsvis så låter hon mig ta ett par skutt på Bacardi precis som sist , han hoppar så okomplicerat. Bacardi har nog ett och annat att lära mig på den fronten!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0