En snabb uppdatering

Fredag: 
Jobbade mina timmar och drog därefter ut till Broby för att fota Jennie & Ricci lite, ganska spontant bestämt faktiskt så får hoppas att där är någon "ridbild" hon kan nyttja :) Efteråt fick jag erbjudandet om att följa med hem till henne och fika, och då tackar man givetvis inte nej. Trevlig kväll där!
 
Lördag:
Blev inte någon hoppning då jag ändrade mig innan i veckan när jag läst på om vilket underlag de hade samt hur liten den faktiska banan faktiskt var... dock ingen förlust då vi har paddock och en ok hinderpark "hemma". Var ingen tävling heller för den delen...
 
Tog en lång sovmorgon och gjorde vid mig i god ro för att ensam tågluffa ner till Emporia sen. Sämsta "shoppingrundan" på mycket länge, hittade ju ingenting i princip så var där inte mer än i två timmar och utav de två så satt jag nästan och åt i en timme. Skandal!
 
Sitter för tillfället med min cola i min pojkväns lägenhet och väntar på att han skall komma hem, vilket jag hoppas är snart *uttråkad*
 
 
(Bilder kommer när jag väl är hemma igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0