Resan är bokad!

Något jag länge velat göra är att åka till London och nu så blir det äntligen verkligehet!
 

Flyg och hotell är fixat, så vi åker den 20 december och kommer hem den 23:e igen. Boendet är inget fancy, men det håller en god standard med stilren inredning och ligger ca 6 km ifrån absoluta stadskärnan samtidigt som området vi kommer att bo i har de bästa anslutningarna med tunnelbanan man kan önska sig (vi ansåg detta vara viktigare än att bo ännu finare för samma pris fast kanske 1,5- 3 mil ifrån London).
 
Big ben, london eye och madame tussauds är de saker jag vill uppleva rent turistmässigt, men som den shoppingglada tjej jag är måste jag även besöka primark, victoria secret, dropdead och camden town (nedan).
 
 
Någon som vet vad reglerna säger om att ta hem t.e.x. en skönhetsprodukt som överstiger 100ml? Vet att folk tagit med sig sådana grejer hem därifrån, men hur funkar det i så fall?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0