Glossybox September

 
Beautybird - svalkande gel till fötter
Goldwell-  inpackning
L'Occitane - Duschgel
Etre Belle - kollagen & aloe vera ansiktsmask
Modelco- Läpp duo
 
Övrigt: En kylmask för ögonen, två hyrfilmer på nätet samt en voucher på en provförpackning av L'occitanes ena handkräm somman i övrigt får åka och hämta ut.
 

Boxen var inte alls vad jag väntat mig. Spoilern fick mig att tro att man skulle få en hel del schyssta produkter på sminkfronten, men istället fick man en box med favoriter i repris/ spa tema. Visst är produkterna bra,men det var inget som direkt var "WOW" då jag redan fått två utav produkterna i en tidigare box. Det utlovade mineralpudret var dessutom inte med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0