Ullared & Kållered

Hade en ledig dag igår som bjöd på äventyr tillsammans med Melanie och hennes mamma. Först så körde vi till Ullared för att gå på gekås en runda och där var väl ganska lagom med folk till en början iaf.
 
 
Efter Ullared och gekås styrde vi bilen emot Kållered där Mells mamma skulle hälsa på en eventuell framtida foderhäst, en haflinger.  Både Mell, hennes mamma och jag provred honom lite smått och jag föll pladask, men det är ju inte jag som ska honom. Laban påminde en hel del om Napoleon (min första medryttarhäst, även det en haflinger) då han var väldigt lugn och trygg fast med en räv bakom örat. Längtar tillbaka till min ljuva men väldigt korta ponnytid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0