Lite julklappar samt shopping ifrån London

 
Diverse skönhetsprodukter som jag sprang på under min resa till London, alla som har varit hemma hos mig vet att jag egentligen har LITE för mycket produkter...
 
Även några julklappar på bild så som objektivmuggen, yankee candle, pyro pet. Även fått lite andra prylar som tyvärr inte är på bild, men ändå mest pengar skulle jag tro.
 
 
"I don't believe in humans" lyder texten på denna söta tygkasse som jag hittade på Primark, kostade drygt 18 kr så rena kapet om jag får säga det själv. Blev även en glittrig lite necessär därifrån samt en med enhörningar ifrån Dorothy Perkins. Unicorns all the fuckin' way!
 

Höll på att shoppa ihjäl mig på primark, slutade med att jag  fick köpa med mig en kabinväska för att få med allt hem.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha unicorns <3

Svar: Ja, kan man så ska man! :)
Jenn

2015-02-22 @ 12:17:14
URL: http://teamluffarligan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0