Dagens LUSH incident

 
Passade på att besöka Lush när jag ändå var i Malmö. Plockade på mig ett par produkter efter att ha gått och luktat på det mesta, tanken var dels att hitta något som skulle ingå i en födelsedagspresent till en kompis , men även hitta något till mig själv.
 
Var ute efter en färsk ansiktsmask kallad "Catastrophe Cosmetic" som luktar som en gräddig blåbärsglass, men givetvis fanns där bara en kvar i butiken så fick be personalen kolla på lagret och där fanns sa hon. Ut kom hon med burken och slog in både den och resten utav produkterna i kassan, jag ifrågasatt inte.
 
När jag väl sitter på tåget hemåt upptäcker jag att jag fått med mig fel produkt, hon hade alltså tagit fel på lagret. Istället för smarrig blåbärsglass så fick jag en vitlök/tee tree olja luktande mask kallad "Cosmetic Warrior"...namnen må vara identiska vid första anblick, men vafan!?  Lite så där lagom irriterad nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0