Jag är en skönhetsfanatiker!

(Hittade denna vackra pafymflaska utan innehåll för 30 kr på Tiger)
 
Jag är verkligen en skönhetsfanatiker även om det utåt sätt inte syns så mycket på mitt utseende. Det är främst hårvårdsprodukter jag brinner för, men även smink är utav stort intresse.
 
Jag konsumerar en hel del produkter periodvis och har också fler än vad jag hinner förbruka i min hylla där hemma, jag älskar valmöjligheter. Det är helt enkelt kul att prova nya och se ifall man stöter på en ny favorit, andra köper man bara av gammal vana. Vissa månader köper jag en del, andra inte något alls. 
 
Vilken typ utav produkter köper du mest utav då?

Treatments,inpackningar och hårspray på hårfronten, på sminfronten däremot är det nog ögonskuggor i diverse lila nyanser skulle jag nog vilja påstå. Lila är favoritfärgen!
 
Vilket blir ditt nästa inköp?
Ingen aning faktiskt, men måste ju medge att jag är väldigt sugen på att köpa någon/några färger ifrån Manic Panic och slänga i håret för att testa. Tycker det är snyggt med lite annorlunda färger i håret, men då ska helst sminket också leva upp till en viss nivå...någon form av samspel måste där finnas, men det är jag nästan för lat för. Det ständiga problemet *hmmmm*
 
Tips?
Investera gärna i ett sulfatfritt shampoo, i alla fall om du har en känslig hårbotten som jag. Själv använder jag mig just nu utav TIGI Rockaholic och det tycker jag fungerar bra för mig även om jag inte tycker doften är den roligaste. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/february/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-6.html#comment

2014-02-10 @ 20:00:33
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0