Lite firande utav födelsedagen i förväg hihi

 
Då jag blir 21 år gammal på tisdag och inte vet ifall jag kommer att vara hemma (beror på ifall jag tänkt gå på introduktionsmötet till kursen i franska eller inte) så bestämde jag mig tidigare i veckan för att planera in en "födelsedagsfika" under helgen istället.
 
Slängde ihop en lagom syrlig cheesecake med färska hallon, citron och mörkt choklad och den blev inte så dum om jag får säga det själv trots att jag brukar föredra lite sötare saker i normala fall. Till cheesecaken blev det köpekakor och läsk, mer avancerat än så behöver det absolut inte vara om man frågar mig. Varför ska alla firanden vara så jäkla pampiga och överdådiga hela tiden!?
 
Hur som haver så fick jag några fina presenter och har någon att vänta mig på självaste födelsedagen så avslöjar inget förrän då tror jag, måste ju spara på spänningen lite ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0