Uppdatering för de senaste dagarna

Fredag:
Jobbade och följde sedan med Michelle ut till stallet. Blev en del balansträning barbacka och en och annan bockning fick jag känna på...
 
(Har en bild ifrån dagen, men givetvis vägrar telefonen överföra via usb-sladd till datorn)
 
Lördag:
Kvällen var väldigt rolig, blev en hemmafest hos Tobbe och efter det drog vi iväg på s.k "fyllebowling". Vi alla blev nog ganska precis lagom lulliga och därmed inga större dramatiska händelser, en lyckad kväll helt enkelt! :)
 
Söndag:
Sov och tog det lugnt för det mesta, god mat gjorde vi också!
 
Måndag:
Ledig dag vilket resulterade i en tripp ner till Malmö. Blev en runda till frisören och därefter fick jag ÄNTLIGEN träffa Johanna över en fika och lite shopping, det får inte gå flera halvår emellan nu så de så.
 
På kvällen tog jag mig sedan till Osby för att umgås med Danielle vilket händer allt för sällan. Blev mest en massa pratande och det behövs nog efter en lång tid ifrån varandra.
 
Tisdag:
Massa snö, trött efter jobb och allmänt ont i kropp och huvud... ingen jätte rolig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0