Freja har fått en hoppsadel!

 
 Tog ut en sadelutprovare i slutet på Juni, tyckte att det var dags att skaffa en hoppsadel med tanke på att vi ändå hoppar en del emellanåt och har ambitionen att någon gång starta en hopptävling på lokal nivå och då vill jag ge henne alla fördelar hon kan få för underlätta för henne.
 
Det blev en bättre begagnad Santa Cruz Celine, tvåfärgad och allmänt ful, men fullt funktionell och i fint skick bortsett ifrån skönhetsfelen. Har tyvärr ingen matchande gjord (fuck you falsterbo) eller några matchande stigläder utan det får jag helt enkelt köpa när jag hittar det.
 
Somliga kan tycka att jag är dum i huvudet som köper en sadel till min medryttarhäst, men jag känner som så att har jag ridit henne i 4,5år så lär jag nog också fortsätta göra det ett bra tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0